2012. augusztus 23., csütörtök

Prológus

Sziasztok!
Itt a prológus, ahol váltakozik Avril és David szemszöge.
Amikor Avril eltöri a lábát, szerintem nem lett annyira átérezhető, mint amilyennek szántam. Sajnos már nem emlékszem olyan jól rá, nagyon gyorsan történt az egész. Pár másodperc, és reccs. A bokámnak annyi.
Szóval ennyi lenne! Kellemes olvasást!
Puszi: Vivi


Azt hinné az ember, hogy egy zsaru képző egyetemen minden az edzésről, a jó kondiról szól. De nem. Ugyanúgy van matek, töri, föci, irodalom stb.. Meg egy kis plusz. Pl. van hogy törin fegyvereket vizsgálunk. Ami tök jó lenne, ha nem lennének vagy ezerötszáz évesek! Persze olyan is sűrűn előfordul hogy mai fegyvereket vizsgálunk, és tanulunk róluk. Én kommandósnak megyek, szóval nekem muszáj mindent tudjak a fegyverekről. Gondolom..
- És mára ennyi lenne! Mozgás- mozgás  még próbálnunk kell! - Tapsolt a föci tanár, és egyben a tesi tanár. Pár másodperc múlva ki is csengettek. Mindenki unottan állt fel a helyéről, én rögtön a barátnőimhez rohantam.
- Ti figyeltetek? Mert ez nekem totál kínai! - Mondta Rose, teljesen kibukva.
- Rose, neked minden totál kínai! - Szólalt meg Sue nevetve. Igazából igaza van. Rose csak azért nem bukott még meg, mert az apja a diri.. De mi szeretjük, már úgy-ahogy.
- Jól van, hagyjuk békén! Inkább valaki elmagyarázhatná a koreográfiát, mert én az eddigi büdös életben egyszer sem táncoltam! - Mondtam miközben már a tesizsákomat vittem a kezemben. Végig mentünk a folyosón, majd befordultunk jobbra.
- Ajj, Av! Menni fog! És még úgy is hátra van két próba! Max. átugrom hozzátok, és segítek! - Ajánlotta fel a segítségét Noemi, mire Sue is bólogatott. Rose lemaradt mögöttünk, nem tudom mi játszódhat le ilyenkor a fejében. Közben beértünk az öltözőbe. Persze a lányok, - Alice klikkje - mint mindig, énekelni kezdték Bruno Mars Lazy Song című dalát. Már az agyunkra megy!
- Egyébként tudtátok hogy Mark a pasikhoz vonzódik? Ez tök durva, egy buzi jár az osztályba! - Már megint a pletyka...
- Na és?! - szólaltam meg - Adam Lambert is a pasikhoz vonzódik, és mégis oda meg vissza vagytok érte! - Hadonásztam a hajkefémmel, amiből szanaszét hullottak szőke tincseim.
- Ebből is látszik, hogyha Alice-t követitek, ti is olyanok lesztek, mint ő. Egy nyálas kis cicamica, egy pletykafészek aki azt hiszi övé a világ, és mindig hamarabb beszél, minthogy gondolkodna! Már ha ismered ezt a szót.. Szívecském.
- Ez az Sue, jól megmondtad! - Pacsiztunk össze, mikor bejött a tanár. Át sem öltöztem!!!!
- Ms. Benett, Ms. Parker, Ms.Wire, Ms. Night. - nézett ránk sokatmondóan - Van öt percük átöltözni!
- Öhm, fejenként öt perc, vagy mindannyiunknak egybe öt perc? - Kérdeztem vigyorogva.
- Öt perc! - Mondta, és kiviharzott. Szemtelennek lenni... Jó dolog! Gyorsan felvettem a fekete térdig érő leggings-emet és a fehér pólómat. Majd lófarokba kötöttem a hajam, végül jöhet a rózsaszín tornacipő! A tanárnő visszajött három perc múlva. Öt perc, aha.. Tornasorban kivonultunk, (én vagyok az első) és beálltunk.
- Üljetek le törökülésbe! - megtettük - Ma elpróbáljuk egybe az egészet, reméljük jól fog menni. - Alighogy kimondta, indult is a magnóhoz hogy betegye a CD-t.


/ David /

- DAVE!!!!! Kelés vaaan!!! - Ugrott be az ágyamba Liz, a húgom. Persze mint mindig a fejemre húztam a takarót, és hasra fordultam. Miért kell ilyen korán felkelni?!
- Naaa Dave! Te viszel ma suliba. Emlékszeel? Komolyan mondom, olyan lúzer vagy! - Erre felkeltem. Én lúzer?!
- Mi?! Te csak elhallgass! Tizenkét éves létedre, még mindig plüssökkel alszol! Na, akkor ki a lúzer? Te vagy! - Azzal kikeltem az ágyamból. Nem igaz! Korán reggel hogy fel tud már húzni! Felvettem a trikóm, és lementem reggelizni.
- Jó reggelt anya! - Adtam puszit az említett személynek, és kivettem a kezéből a müzlis tálkát.
- Az a húgodé! - Mutatott a kezemben tartott tányérra.
- Volt. - Feleltem vigyorogva.
- ANYA!!!! Tudtad hogy Dave-nek meztelen nénik vannak a gépén? - A gépem szerelőnél van...
- Mi? Dave! Azonnal törlöd őket, gyerünk! - Mutatott a fel a lépcsőn, a szobám felé. Égszínkék szemeiben villámok cikáztak. Fejemet lehajtva mentem fel, Lizzel a nyomomban. Amúgy nincsenek is meztelen nők a gépemen, még ha a javítóba száműztem is. Valamit biztosan akar.. Amint kinyitottam az ajtót, Liz bevágta magát az ágyamba, én meg becsuktam az ajtót.
- Na jó, mit akarsz? - Tettem karba a kezem.
- Hááát.. Jövőhéten én leszek a fűfelelős. De én nem akarok füvet nyírni, ezért neked kéne. Megint. - Vigyorgott ördögien.
- Mi?! Tudod mikor! Egy ilyen kis csitri nem fog nekem parancsolgatni! Tűnés a szobámból! - Mutattam a kijáratra, de ő csak nem tágított.
- Kérhetsz tőlem cserébe bármit! - Bármit? Muszáj volt elvigyorodjak.
- Hmm.. Ez kecsegtető ajánlat. Mi lenne, ha két héten keresztül, te takarítanád ki a szobámat?
- Jól van, legyen! - Csapott a tenyerembe, majd megindultunk lefelé. Nem tudja mire vállalkozik, ugyanis már egy hónapja nem töröltem port a szobámban.
- Végeztetek?
- Igen anya! - Feleltük egyszerre vigyorogva.

/ Avril /

Jól van már csak a pörgés, és guggolás van hátra. Három, kettő, egy...
- Áu! - Kiáltottam fel. Ráestem a lábmra. A bokámhoz kaptam. Nem vérzett, de lüktető és szúró fájdalmat éreztem. Ilyen máskor is előfordul, biztos kibicsaklott. Elkezdtem masszírozni.
- Ms. Benett! Mi történt? - Kérdezte a tanár, mire mindenki felém fordult.
- Semmi, csak kibicsaklott a lábam. - Mondtam, de már a könnyeimmel küszködve. Oké, most már kételkedem az előbbi mondatomban. A tanár mondott valamit, és a többiek leültek. A barátnőim körém telepedtek, de egyik sem figyelt rám. Mozgatni kezdtem a lábam. Hál' Istennek, mozog. De minél jobban mozgattam, annál jobban szúrt. Most már eleredtek a könnyeim.
- Sue, Noemi a lábam, a lábam! - Nyögtem halkan, biztos nem hallották. Ilyen szúró fájdalmat életemben nem éreztem. Olyan jól indult a nap! Kivételesen boldogan keltem erre meg...
- Úristen! Avie, mi a baj? - Kérdezte aggódva Noemi. Végre valaki!
- A lábam. Szörnyen fáj a lábam! - Feleltem még mindig halkan. No felállt, és tapsolt a kezével.
- Avrilnek fáj a lába. - Mutatott rám, mire a tanár elém jött, levette a cipőmet, majd a zoknimat és megtapogatta a bokám.
- Bedagadt. - Nem mondod?! Jéé, tényleg! - Rátudsz állni? - Kérdezte, aggódva. Igen, vannak kedves pillanati.
- Megpróbálom. - Feltápászkodtam, és ráálltam a lábamra. Abban a pillanatban megbántam minden eddigi rossz tettemet, a rossz szokásaimat, mindent. Azt hittem meghalok, annyira fájt. Amint ráálltam olyan sebességgel sújtott rám a fájdalom, hogy azt sem mondhattam: basszus. (Tényleg leírhatatlanul fájt. Vivi)
- Jól van, üljetek le Susan-nel az egyik zsámolyra, óra végén pedig menjetek az iskolaorvoshoz. Én is megyek amint tudok. - Átkaroltam Sue nyakát, aki készségesen eltámogatott egy zsámolyig, amire le is ültem. Ő velem szembe ült törökülésben, és fogta a kezem. Néha nem kellenek szavak ahhoz, hogy kifejezzük együttérzésünket.

/ David /

Otthon elbeszélgettük az időt, így apa vitte be az ÉN (!!!) kocsimmal a húgomat a suliba, én meg szállhattam bringára. Tekertem mint az őrült, és rohadtul nem érdekelt hogy lefagy a pofám a februári hidegben. Ó, egyáltalán nem! Egyre csak egy cél lebegett előttem. Időben beérni a suliba. Már-már gyorsabban mentem mint egy autó. Oké, kereszteződés. Elüthet valami, szóval gyorsabb sebességre kapcsoltam, de nem bizonyult elég gyorsnak. Annyit éreztem hogy a lábamnak ütközik valami, és a bicikli eltűnik alólam. Aztán minden elsötétült.

/ Avril /

Bekopogtunk a suliorvoshoz. Én még mindig Sue nyakát átkarolva álltam.
- Nyugi Baby, minden rendben lesz! - Veregetett hátba Kevin, aki háth... Az udvarlóm. De én mindig elutasítom. Nem tudom miért, de más lányoknak vonzó, nekem viszont taszító. Pár másodperc múlva nyílt is az ajtó. A néni alacsony termetű, normális testalkatú, rövid vörös hajú szemüveges asszony volt. De hogy könnyebb legyen elképzelni, úgy nézett ki mint Sid a Jégkorszakból. Csak női kiadásban. Lassan bebicegtünk a kis helyiségbe. Csak egy alacsony ágy, és egy fehér üvegszekrény volt a szobácskában. Tiszta volt, és orvosi rendelő szagú. Mrs. Sid leültetett, én meg elmondtam neki a panaszomat. Ekkor jött be a tanár.
- Na, van valami? - Kérdezte.
- Hát reméljük nem ínszalag szakadás. - Ínszalag szakadás? Az meg mi?
- Hát igen, reméljük. Ez nem lehet inkább egy bokaficam? - Hű, micsoda érdeklődést mutat irántam! Hmm.. Kezdem szokni a fájdalmat.
- De igen, biztos hogy az! Habár a biztonság kedvéért nézessétek meg a kórházban! - Akkor most mi van? Még beszéltek ezt meg azt aztán mehettem is. Az öltözőben megvártak a barátnőim, és segítettek átöltözni. Bár a csizmámat kín szenvedés volt felvenni. Alig indultunk el, egy másik tesi tanár megállított meg minket.
- Hát veled meg mi történt? - Kérdezte, a lábamat nézegetve.
- Még pontosan én sem tudom. - Nevettem el magam. Még kérdezgetett mindenféle hülyeséget, mint pl. nem érzem-e hogy duzzad? Honnan a lócitromból tudjam, hogy milyen érzés ha duzzad a lábam?! Persze a lányok teljesen félreértették a 'duzzad' szót.
- Egyébként a legjobb megoldás a fájdalom ellen, a moz-gás-te-rá-pi-a. - Úgy mondta mintha fogyatékos lennék.. Segített ráállni a lábamra, és óvatosan lépkedni. A fájdalom valamelyest enyhült, így egyedül is tudtam már bicegni.
Elbicegtem az auláig, ott már várt az anyukám.
- Jaj, Av! - Ölelt át aggódva. - Gyere, megyünk a kórházba. Ne segítsek?
- De, segíthetsz. - Mondtam, majd belé karoltam. Ahh, mennyivel könnyebb volt így menni! A lányok elhúztak németre, én meg mentem anyával a kórházba.

4 megjegyzés:

  1. Sziiiaa!!! :DD

    Av zsaru akar lenni? :O :D És jajj, besírtam! "ANYA!!!! Tudtad hogy Dave-nek meztelen nénik vannak a gépén?" Jó kis hugival van megáldva Dave! :'D Sue és No annyira rendes! Még a tanárt is megkedveltem! :) "Moz-gás-te-rá-pi-a - Úgy mondta mint ha fogyatékos lennék.." xD
    És mikor lesznek együtt Dave-vel? Úgy várom! Remélem lesznek romantikus részek! *-* Bár ha love story akkor gondolom.. :D
    Várom az első fejezetet!
    Puszi: Sarah

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D
      Igen, Av tényleg zsaru akar lenni!:$ Hát igen, ha Liz akar valamit, akkor hazudni is képes! Sue és Noemi lesznek még sokkal rendesebbek is! ;) Hát, akkor szívesen járnál az én sulimba, mert a tanárt az én o.főmről mintáztam. Ezt a mozgásterápiás dolgot a jó öreg Laci bá' mondta. :D Azért ne hamarkodjuk el! Ez még csak a prológus! :D Romantikus részek pedig 1100%-ig biztos lesznek! ;)
      Hamarosan fent lesz!
      Puszi Vivi

      Törlés
  2. Helló!
    Na lassan elolvastam a fejezetet..mindig közbe jött valami amikkor el akartam olvasni :/ De hál'istenek elolvastam :)
    Nagyon jó fejezet lett :D
    "- ANYA!!!! Tudtad hogy Dave-nek meztelen nénik vannak a gépén?"
    ez a rész Istenem de nevetem rajta..
    "- Bedagadt. - Nem mondod?! Jéé, tényleg!" hát nem tudom ez egy kicsit vicces volt :)
    "- Egyébként a legjobb megoldás a fájdalom ellen, a moz-gás-te-rá-pi-a. - Úgy mondta mintha fogyatékos lennék.." hát ezen totálisan nvetem.Meg a székemben forgolotam a nevetéstől (XD).
    Nekem nayon tetszik!És remélem hozod a kövit!Sieees :)
    U.I:Legyen minden részben egy ilyen kis vicces pillannat :D
    Puszi:Meli :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Meli!
      Örülök hogy tetszik, és hogy ilyen sokat nevettél rajta! :D Viccesnek szántam, és ígérem hogy minden részben lesznek ilyen cinikusan vicces, vagy csak egyszerűen vicces pillanatok! ;D
      Hozom a kövit, már a felénél tartok! :)
      Puszi: Vivi

      Törlés